Saját gyártású pizzatáskákink minden körülmények között melegen tartják az ételeket! KATT IDE !

Kérdése van? Hívjon minket! 06 20 495 9505  -  csomagolasok@gmail.com

GYIK

Gyakran Ismételt kérdések!

Telefonon tudok rendelni?

Igen, telefonos rendelést  felveszünk

  • Rendelésfelvétel:  06 20 495-9505   -   Munkanapokon:  09-18 óráig.

 Céges adószámot minden esetben kérünk a könnyebb rendelésfelvételhez.

Miért nem utalhatom egyből a megrendelt termékek végösszegét?

A rendelés feldolgozásához többnyire egyetetésre van szükség. Előre nem lehet tudni, hogy mennyibe kerül a szállítás összege illetve hány csomagban fér el a rendelésed.

Meg tudom nézni előzetesen a megrendelni kívánt terméket?

Telephelyünkön hétköznaponként délelőtt 10-15 óra között és telefonos egyeztetést megelőzően (Tel: 06 20 495-9505)

Időpontra tudtok szállítani?

Erre nincs lehetőség ! A beérkező megrendeléseket túra útvonalakba illesztjük be, kollégáink ezek alapján végzik a kiszállítást. Amit megigérünk, az aznap ki is lesz szállítva.

  • Munkanapokon 10-18 óráig.
  • Szombaton -Vasárnap (nem áll módunkban kiszállítani)
  • Ünnepnapokon (nem szállítunk!)

Hogyan tudok spórolni még a csomag kiszállításon?

Előre utalással még egy kicsit tudsz spórolni az amúgy is alacsony árakon 

Jelezd megrendeléskor nekünk

A rendelésed kézbesítése ilyenkor az utalás beérkezése után azonnal indul!

A céges logót milyen formában küldjem?

A logókat minden esetben vektoros formában kérjük. Pl: (.ai,.pdf, .cdr stb..)

A grafikusok ismerik ezeket a formákat, tudni fogják mit kérünk.

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésről?

A teljes igyekezetünk ellenére néha előfordul, hogy a különböző levelezők, spam szűrök nem engedik át a visszaigazoló leveleket.

Legtöbb esetben a SPAM mappában landolnak ezek a levelek. Amennyiben ilyet tapasztalsz hívj minket telefonon és azonnal elküldjük újra vagy telefonon beazonosítjuk a megrendelésedet.

Mit jelent az érdeklődjön vagy előrendelhető státusz?

Az előrendelhető termék tulajdonképpen azt jelenti, hogy egy ritka nem olyan népszerű termékről van szó. Lényegében beszerezhető amennyiben van rá igény, de nem tartjuk raktáron. Ilyen esetben mindenképp telefonos egyeztetés szükséges az aktuális ár illetve az áru időbeni beérkezése miatt.

Ebbe az esetben előfordulhat, hogy bekérjük a termék értékét előre utalással a vásárlótól.

Nem kaptam számlát, hol a számlám?

A számlát minden esetben a rögzített e-mail címedre küldjük ki digitálisan a kiszállítás napján.

Amennyiben külön kéred ezt a megrendelésedben, a csomagodba is bele tudjuk tenni a számládat a kiszállítási címke alá !!!

Hol találom a termékek tanúsítványát?

A termék minőségi tanúsítványa bármikor ki kérhető tőlünk e-mailben. Kérd mail-ben és már küldjük is ( csomagolasok@gmail.com )

Személyesen tudok vásárolni?

Cégünk egy nagykereskedelmi raktárt üzemeltet. Ezen belül egy mintafal áll rendelkezésre a termékek megtekintésére. Személyes átvételre megrendelés után van lehetőség, telefonos egyeztetés követően. Munkanapokon 10-15 óráig. Személyes átvétel estén bankkártyás fizetést vagy előre utalást tudunk elfogadni. Készpénzes fizetésre nincs lehetőség!